Suzanne Collins. Pavojinga meilė.

Collins_pavojinga meileCOLLINS, Suzanne. Pavojinga meilė. [romanas]. Iš anglų k. vertė Simona Kaziukonytė. Vilnius: Alma littera, 2010. 352 p.

Aš grįžtu į areną (psl. 161).

Pirmąją dalį vejasi antroji. Tikriausiai populiariausia knyga knygų tinklaraščiuose. Tad sunku ką nors ir bepridurti. Gal būt tai, kad knyga mane nustebino. Netikėjau taip įklimpti į kažkokią jaunimo trilogiją.

Antroje dalyje, kaip ir pirmoje šalia nelabai vykusių meilių, visa kita buvo tikrai gerai ir įdomu: strazdai giesmininkai, sukilimai, vos ne kiekviename skyriuje šis bei tas netikėto. Iš tikrųjų, knygą sunku padėti į šalį.

Tačiau tenka. Knyga baigiasi labai netikėtai, atrodo, kad tiesiog pritrūko lapų. Nors ir kaip įsisiautėję įvykiai, jie staiga nutrūksta. Tenka susitaikyti su tuo, kad pabaigą perskaitysiu tik trečiojoje dalyje. Gerai, kad bent jau nereikia laukti, kol išleis…

Ką gi, laukiu nesulaukiu trečiosios dalies!

Reklama

Įrašo “Suzanne Collins. Pavojinga meilė.” komentarų: 1

  1. Aš taip pat nesu tokio pobūdžio knygų mėgėja (turiu omeny, kad tai grynas jaunimo skaitalas), bet knyga labai netikėtai įtraukė mane visu pajėgumu. Visas tris knygas, su šiek tiek pertraukų, perskaičiau per 2 dienas. Pradėjus skaityti tikrai sunku atsiplėšti, veiksmas labai įtraukiantis, nors likau šiek tiek nepatenkinta meilėm seilėm ir tuo, kaip tai pasibaigė.
    Visgi, trilogija paliko tikrai neišdildomą įspūdį, ir visiem, kas bent kiek draugauja su fantastika, siūlau perskaityti.
    P.S. Fainas blogas, daug tavo aprašomų knygų esu perskaičiusi, kai kurias dar tik planuoju skaityti, man tavo literatūrinis skonis labai prie širdies 🙂

Komentavimo galimybė išjungta.