David Kirkpatrick. Facebook efektas.

KIRKPATRICK, David. Facebook efektas. Visa tiesa apie kompaniją, kuri sujungė pasaulį ir visiems laikams pakeitė žmonijos bendravimą. Iš anglų k. vertė Rimvydas Kuzas. Kaunas:  Obuolys [i.e. MEDIA INCOGNITO], 2011. 431 p.

Kompiuterijos mokslų studentas Cukerbergas pradėjo kažką keverzoti. (psl. 29).

Keverzoti Cukerbergas pradėjo 2003 m. rugsėjį. Dabar jau žinome, kad jis nukeverzojo vieną populiariausių socialinių tinklų – Facebook’ą. Apie visą septynerių metų keverzojimo procesą (iki 2010 m.) ir yra ši knyga.

Ar įdomu?

Vietomis. Įdomu sužinoti, kokia visgi buvo pirminė Facebook’o idėja. Kaip teko ryžtis plėtrai. Su kokiu pasipriešinimu vartotojai priimdavo kiekvieną naujovę. (Taip pat kaip ir dabar – kam nepatinka naujasis Timeline?).

Bet detalių gausa… Suprantama, kad Cukerbergo gerbėjams, o ypač gerbėjoms labai aktualu sužinoti, kaip jis buvo apsirengęs viena ar kita proga, kokius sportinius batelius dėvėjo derybose su Google,  arba kas buvo nupiešta ant jo marškinėlių, kada eilinis investuotojas mandagiai buvo pasiųstas ant trijų raidžių. Nuodobu.

O šiaip knyga visai įdomi, nors tikėjausi daug daugiau, ne tik smulkmeniškų detalių. Ir ne į visus intriguojančius, viršelyje surašytus klausimus knygoje yra atsakymai.

Neatsakytas liko ir klausimas, kodėl milijonai žmonių yra priklausomi nuo visiškai absurdiško (kilme – dabar jau tikrai) socialinio tinklo. Dabar jau ir aš.

Bet knyga bibliotekos, tai nesigailiu, kad perskaičiau.

Advertisements